Monday, April 14, 2008

Bz bz bz zzzzzzzz....

Memang dah lama tak masuk blog ni..jenguk pun idak...ari tu jenguk la kejap...tapi tak sempat nak kemas2, buang habuk ke apa umah ni...insyaallah bila dah semua ok, mai lepak balik sini...

Ari ni pun byk benda nak buat, tp sajer singgah kejap..rasa cam nak menulis...

Sebenarnya byk benda yg berlaku dua tiga menjak ni..hal famili lagi, hal master lagi, hal ofis lagi..hal diri sendiri lagi...penat sih...hal famili tak settle lagi...hal master, sikitttttttttttt jer lagi...hal ofis pun insyaallah sikitt je lagi nak settle

Yang jadi bz pun sbnrnya banyak pasal master...maklumlah byk sgt benda nak kena buat...lepas tu habit yg tak elok suka tangguh keje, lagilah buat jadi lagi teruk keadaannya...tp syukur lah segalanya ok..alhamdulillah...aku rs Allah byk tolong aku spjg buat master ni....syukur sgt walaupun kekawan aku dok sibuk tanya aku camner aku buat tp aku tak dpt jawabnya sbb aku rs aku lagilah tak rajin banding ngan depa....mungkin Allah bg aku satu kelebihan.

Smlm merupakan my last paper yg kena sit for exam. syukur alhamdulillah Allah byk bg aku idea utk jawab paper tu walaupun byk gak yg lupa. camner pun tak tahu la result nanti cam mana. utk master ni tinggal dua benda jer lagi tak settle. My final project yang akan kena present this May dan my subject project yang kena present this friday. yang tu lom settle.. insyaallah kalau semuanya ok, dapatlah grad.. tak sabar sebenarnya...dah penat dah...rindu sgt ngan kehidupan dulu yang kejenya hanya dok depan tv kalau bukan time keje...hehehehehe

No comments: