Thursday, April 24, 2008

Apa2 Aje


Sbnrnya tak tahu nak buh title apa...so apa2 ajelah....sbnrnya baru je lepas baca blog k.manis..tetiba rs nak menulis kat sini...

Aku sbnrnya suka baca blog k.manis...bukannya apa...aku suka pasal k.manis suka citer pasal hidup dia...x ramai yg suka pekung di dada...so aku tabik spring la kat k.manis...

Bila baca kisah2 hidup org lain, buat aku teringat kisah hidup sendiri...aku pun bukannya dilahirkan sbg org yg senang..aku dilahirkan sbg anak org susah...dan susahnya membesar sbg org susah...bila baca kisah2 tu, aku rs suka sbb ada gak org yg senasib ngan aku...sbb dulu2 selalu pikir kenapa org lain hidup bahagia aku tidak...

walaupun skrg ni still ada gak pincangnya dlm famili aku, tp sekurangnya better than before terutama kalau di kira dlm btk material... adik beradik pun dah rs senang....adik2 pun tak rs susah sbgmn kakak2 ngan abg2 dia membesar dulu...cuma yg terkilan sbb arwah mak tak sempat nak rs kesenangan ni...masa hidupnya, kitaorg still tak stabil...so skrg ni, bila kitaorg ingt2 balik, rs terkilan gila....kitaorg nak sgt dia rs erti senang...tp nak wat camner...hanya mampu doakan dia senang di alam sana...

No comments: